PRODUK PALING LARIS

JOM LAYAN


Wednesday, December 23, 2009

10 Perkara Romantik Yang Anda Patut Buat

1.Bersama-sama melihat matahari terbenam.

2.Jalan berdua-duaan ketika hujan. Lagi romantik bila si lelaki menggunakan jaketnya untuk dijadikan payung.

3.Mendendangkan lagu(apa2 jenis lagu, lagu cinta lagi best), biarpun suara kita tidak semerdu buluh perindu.Yang penting dengan sepenuh jiwa.

4.Membawa pasangan anda ke tepi pantai saling berpegangan tangan berjalan di gigi air, Tulis nama anda dan pasangan anda di atas pasir. Boleh di aplikasikan dengan point yang pertama.hehe

5.Di saat anda bergaduh, beli hadiah untuk pasangan anda tanpa memberitahunya, kemudian bila bertemu anda meminta maaf dan memberi hadiah itu kepadanya, confirm pasangan anda akan terharu. Anda lebih bertolak ansur.

6.Sentiasa di sampingnya ketika dia mengalami masalah, dengar masalahnya, nasihatinya dan cuba berlembut dengannya.

7.Pastikan setiap pagi anda mengucapkan selamat pagi , dan begitu juga di waktu malam, walaupun perkara ini mudah, tapi memberi kesan pada pasangan kita, menunjukkan kita mengingatinya setiap masa. Kadang-kadang boleh terbawa ke dalam mimpi kita:)

8.Bawa pasangan anda makan terutamanya makan malam, tidak semestinya di restoran mahal, yang penting anda berdua, pandang matanya ketika anda sedang berbual.

9.Sambungan point ke 8, jika ingin lebih romantik, suapkan pasangan anda dengan sudu mahupun tangan.

10.Jika anda selalu berdua kemana sahaja, apa salahnya anda mengambil gambar bersama, tidak kira di mana, depan tandas pun ok gak.hehe. Ini merupakan kenangan anda sampai bila-bila, di saat anda rindu, gambar akan mengubatinya. Takpun, bila kahwin nanti, mesti romantik melihat gambar-gambar anda time bercinta dahulu.

No comments:

Post a Comment

ANDA MENCARI SESUATU??? TAIPKAN KEYWORD ANDA DI SINI

VIDEO BEST KHAS UNTUK KORANG

Lagu Romantik

Powered by eSnips.com